Beställning Thorowgood

Sv: Beställning Thorowgood

Den ser himla trevlig ut faktiskt:) men endurancen verkar riktigt schysst i och med de breda bossorna. Jag är en person som kanske inte rent storleksmässigt borde rida arab (78 kg)....så bättre viktfördelning är inte fel

Du, när den dyker upp, kan Fia och jag på ta en provtur då?:D;) Om du beställer den alltså!!:)

Vid eller x-vid bör passa din häst. Bossorna på E gör att sadeln blir lite bredare än på ex dressyr med samma bomvidd.
// Linda

Åh, bra och veta:). Ska beställa en nu men letar efter bästa priset i Tyskland och UK

Javisst det går fint:), jo den ska beställas snarast. Rider ni något nuförtiden? Jag rider samma vägar som Berlinarna men det är inte ofta jag träffar er ute på vägarna:)

Nej, vi har inte så många ridbara hästar för tillfället...:( Vi var på äventyr i Ramkvilla med Fia och Ronja igår...:eek: Pm finns!!

Min sadel är på utlåning genom hon i affären och blir den såld nu funderar jag på att ta pengarna och chansa på en Thorowgood jag med!! Har ju sneglat på den i flera år!! Och den jag provade låg bra, men den var ju för vid!!

För mig blir det också en chansning, funkar det så funkar det...endurancen tror jag ändå kommer att passa. Hoppas hoppas!

Liknande trådar

Utrustning Hej alla sadelkunniga! Hoppas ni kan ge mig några synpunkter på mitt näst intill helt oplanlagda sadelköp. Jag är ingen ryttare...
Svar
8
· Visningar
4 437
Senast: oki
·
Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel till min häst. Det ska gärna vara en 18" sadel och i nuläget vill jag helst inte lägga mer en ca 10 000...
Svar
17
· Visningar
2 475
Senast: fiaskrutt
·
T
Utrustning Idag ringde jag Thorowgood i England för att höra vilken sadel det är Hööks säljer som sin T4 Griffin allround. De säljer Cobsadeln...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Julle
·
M
Dressyr Jag har en islandsvalack som jag desperat letar sadel åt. Han rids med bomlöst, men det fungerar inte längre. Han är ev ngt svankig och...
Svar
14
· Visningar
1 854

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka