Besviken och ledsen..*långt*

Sv: Besviken och ledsen..*långt*

Har två katter som införskaffades som STALLKATTER. Visst, dom är gärna ute och fångar möss, men dom kommer IN för att kissa och bajsa på låda :mad:. Gillar uppernbarligen inte att göra "det" utomhus, men det gör ju inte vi heller :D. Har testat ta bort lådan inomhus, men då kissas och bajsas det på första bästa ställe (läs: soffan och köksstolarna). Körde en 1 år gammal soffa på tippen... Bara städa låda och se glad ut! Har aldrig ens tänkt tanken att man kan avliva någon katt. Dom är familjemedlemmar precis som hundarna...
 
Sv: Besviken och ledsen..*långt*

Om jag var katt så skulle jag antagligen hellre sitta på lådan inne i en varm lägenhet än att behöva gå ut i kylan och göra mina behov. Katter kommer ju dessutom från varmare breddgrader också och söker sig gärna till värme.

Fixa en låda igen så löser det sig nog ska du se.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 110
Senast: Skjøldur
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 540
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 720
Senast: Kaching
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 059
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp