Betala in avgiften?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Krukan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 841
Sv: Betala in avgiften?

Jag betalar faktiskt ALDRIG eller väldigt sällan in i förväg nuförtiden utan jag betalar alltid på plats oavsett om man skall göra det eller ej. Har aldrig blivit klassad som efteranmäld pga det heller även om det tom stått i proppen att man blir efteranmäld om avgiften betalas in för sent.
Nu är det ju väldigt sällan man betalar in i förväg på hopptävlingar men på dom ft som jag har ridit har jag i vissa fall mejlat och talat om att jag betalar på plats.

Frågar alla:
Varför skriver arrangörerna då ut på proppen att betalning ska ske till pgnr(eller vart det nu ska betalas in..) om folk ändå struntar i det?

Har sett endel proppar häromkring där de skrivit att anm/startavgiften betalas in i samband med anmälan, alt ett senaste datum, tex, annars betyder det helt enkelt att man ej är anmäld till tävlingen.

När det gäller dressyrttävlingar så har vi i vårt distrikt ALLTID för många anmälda och måste lotta bort, då är det faktiskt jättebra att vissa inte betalat i tid, dem är de första som vi tar bort och sen är det oftast inte så många fler som behöver tas bort.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att många är trötta på mina skriverier och gnällande. Men ganska ofta är det berättigat, när man som funktionsnedsatt ÄR i...
Svar
0
· Visningar
487
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 469
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 059
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 542
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31