Bukefalos 28 år!

Betalning för hundvakt/rastare?

YorkWann

Trådstartare
Ni som har hjälp med hundvakt eller rastare på dagarna för era hundar, vad betalar ni för det? Betalar ni mer för fler hundar?
 
Jag betalar ungefär 3000 i månaden om jag har rastning varje vardag, normalt sett ligger jag på ca 2500, tar en del dagar själv. Min hundrastare har 50% rabatt på priset för hund 2 (eller 3 osv) om du har mer än en hund.

Edit: dvs 150 pix/dag :D
 
Jag tog hundra kronor om dagen när tog ut hund på lång lunchpromenad. Jag har aldrig betalat för mina egna då det varit inom närmaste kretsen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Vi har en tik på 3 år med diverse hälsoproblem, men som står stadigt på sina mediciner. Hon är, sina problem till trots, ändå...
Svar
18
· Visningar
907
Senast: Myrten
·
Hundträning Vi har i familjen tre hundar. Två små "gubbar" och en flatcoated retriever-valp som är 8 månader ung. Även om de är familjehundar...
Svar
18
· Visningar
1 776
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Något som bekymrar mig är att jag är mörkrädd på kvällen när jag måste rasta mina hundar. Jag har mindre hundar och dom är tyvärr inte...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 593
Senast: Pilot
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 713
Senast: alicegard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp