Sv: Betapet

Okej allesamman jag öppnar ett rum, havremoppen:s rum inne på Tvättbjörnen. Nu! :D
 
Sv: Betapet

Jag vann ;)
Hur många vill spela nu? NU NU NU
jag öppnar nytt spelrum då...

Cafer, jag och... fler?? :D
 
Sv: Betapet

Jamen att cafer är besatt :p

Äsch då.. ska nog se film nu :angel: vill ju inte bli spöad igen så snabbt :cool:
 
Sv: Betapet

men precis. försökte hitta cafers msn men den va inte med här :p

2 platser. Skynda er så ni får pisk av mig ;)
 
Sv: Betapet

Besatt skrev "hörni bukare jag är på nästa!" i chatrummet så jag misstänkte det va han :p
 
Sv: Betapet

Uhm, sorry, glömde bort det där efter ett tag. Kan tyvärr inte vara med nu ^^ Någon annan gång kanske
 
Sv: Betapet

Besatt skrev "hörni bukare jag är på nästa!" i chatrummet så jag misstänkte det va han :p

Hehe, ja sorry, det var jag. Blev att jag gjorde nåt annat och hade ingen uppsikt över rutan. Kan vara med på nästa om det är relativt snart.
 

Liknande trådar

Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
629
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Om du är socialkonservativ? Kan en företrädare till KD röka på? Kan en SD gå på swingesclub Om du är emot kaptialet? Kan en...
Svar
9
· Visningar
618
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Idag har det gått 133 dagar sedan Sverige beslutade sig för att ansöka om att bli medlem i Nato. Experternas gissningar om igår, senast...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: golit
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
138
Senast: Gramse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp