Sv: Betapet

Om det blir fullt kan ni alltid skapa nya egna så är det flera bukespelare samtidigt! :banana:

Jag använder alltid Tvättbjörn, ni kan ju använda den också. :laugh:
 
Sv: Betapet

Jag är också medlem :) Heter Fishli där också :) spelar ofta och gärna och ligger runt 8-900 p..
 
Sv: Betapet

*kl*

Nu har jag varit in på Betapet efter ett låååångt uppehåll men jag blir bara besviken när ingen vill spela med en för att de tycker att man har för låg ranking!
 
Sv: Betapet

*kl*

Nu har jag varit in på Betapet efter ett låååångt uppehåll men jag blir bara besviken när ingen vill spela med en för att de tycker att man har för låg ranking!

Känner igen det där tyvärr. Det är inte roligt när man inte hittar någon att spela med..
 
Sv: Betapet

Mitt arbetsnamn där är Linoljekitt om någon är sugen på att spela (jag är ingen riktig hejare men lär mig förhoppningsvis:p).
 

Liknande trådar

Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
629
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Om du är socialkonservativ? Kan en företrädare till KD röka på? Kan en SD gå på swingesclub Om du är emot kaptialet? Kan en...
Svar
9
· Visningar
618
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Idag har det gått 133 dagar sedan Sverige beslutade sig för att ansöka om att bli medlem i Nato. Experternas gissningar om igår, senast...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: golit
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
138
Senast: Gramse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp