Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill minnas att Betfiber Mash innan var små smala, blanka, stenhårda pellets! Hästen gillade dem, men tog lååång tid att lösa uppMen nu på produktbilden, så ser det ut som ett poröst smul!?
Någon som vet om det stämmer?![]()
Tar gräspelletsarna lika lång tid?Jag kör på hetvattentar typ evigheter med kallvatten.
Ger av både betmashen och gräspelletsen, och det är typ redo för utblandning när jag preppat boxarna![]()
Köpte också för inte så länge sedan och samma pellets. Deras FiberMix är ju snabbare att lösa upp annars. Skulle gissa bilden är uppblöt mash? Dumt om det är så att de inte ändrat tycker jag också!
Men Fibermixen är strå i va? Det är herr kräsen inte så förtjust i
![]()
Jag blöter mina med kallvatten och de löses upp på typ 15 min. Använder man hetvatten eller ljummet så sker det typ momentant. Så himla bra!Tar gräspelletsarna lika lång tid?![]()
Typ direkt i hetvatten. Tar kortare tid än betpelletsen i kallvatten, blir lite annan textur i kallvatten.Tar gräspelletsarna lika lång tid?![]()
PerfektJag blöter mina med kallvatten och de löses upp på typ 15 min. Använder man hetvatten eller ljummet så sker det typ momentant. Så himla bra!