Bukefalos 28 år!

Bett 10,5 cm med stora ringar?

Globus har tredelade eggbett med fasta STORA ringar i både storlek 10,5 och 11,5 cm (har ett par såna hängandes i skåpet, av samma anledning du letar efter). Möjligen att hööks också råkar ha eggbett med stora ringar i 10,5 cm? (Vet att de har det i 11,5 cm iaf).

Det lägger jag också på minnet!

Celia gillar parerstänger men jag har inte fått henne att gilla ringar, har även testat med bettplattor, så nu tänkte jag pröva just stora fasta ringar.
 
Det lägger jag också på minnet!

Celia gillar parerstänger men jag har inte fått henne att gilla ringar, har även testat med bettplattor, så nu tänkte jag pröva just stora fasta ringar.
Ingen av mina gillar tyvärr parerstänger, dock går båda bäst på eggbett för att de ligger stilla. Och de med stora ringar är stora nog att inte glida genom truten på vilda små hästar.

(Helt OT men red förbi dina damer häromdagen och jäklar vad Celia ser fin ut!)
 

Liknande trådar

Utrustning Mitt sto är väldigt stark ute nu när det börjar bli kallt. Hon går vanligen på ett oledat d-rings bett som hon trivs superbra med, men...
Svar
6
· Visningar
821
Utrustning Långt inlägg! Vår ponny är rätt känslig i munnen. När vi köpte henne i februari förra året så kollades hon och åtgärdades i munnen av...
2
Svar
31
· Visningar
4 068
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hästen (Islandshäst) behöver ett nytt bett. Enligt utbildad hästtandläkare har hon liten mun och behöver ett smalt bett. Hon har nu...
Svar
7
· Visningar
3 792
Senast: Ace
·
Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
5 044

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Var vill vi bo?
  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp