Bett med hål i från VM.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Poplan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 822
P

Poplan

Vet någon vart man kan köpa "bett med hål i", alltså själva bettet är håligt. Jag såg sådana överallt på VM, och ångrar att jag inte köpte ett. Nu när jag kollar på olika, postorder sidor hemma så har jag inte hittat en enda affär som säljer sådana.

Sv: Bett med hål i från VM.

Ett sånt?

Bett%206.jpg

Finns isf på http://www.mantorpstravshop.se/.

Jag har för mig att de såg annolunda ut, hm, men jag vet inte.
Var det inte 2 delat?

Aha. Jag var tyvärr inte där men det där bettet var det första jag kom att tänka på.

Är det ditt bett?
Sen tror jag det var större hål, men jag och Poplan kanske inte tänker på samma sak?

Nix, inte mitt. Pessoa har också flöjbett vet jag, och jag har för mig att de hålen såg större ut... Men om det är ett tvådelat så är det ju inte samma iaf. Skulle vara spännande om någon har en bild :)

Heter det flöjtbett?'
Det lät ju rätt roligt. Men det passar ju.

Nyfiken fråga?
Vad är det för syfte med ett sånt här bett?

Ett vet jag, sen kan det ju vara fler,
det ökar salivutsöndringen

Svíþjóð skrev:
Ett vet jag, sen kan det ju vara fler,
det ökar salivutsöndringen

Du har så rätt :). Men är det ingen som ens har sett ett sånt bett på VM eller nått?

Jag såg det på VM, sen har jag inte sett det mer

Vad vill man få ut av ett sådant bett? Vad används det i för syfte? *frågevis*

Hej
Saga Collection har ett bett som är tvådelat med hål i. Jag vet att de säljer sagabetten på bla Agersta.
mvh Monica

Jag har kollat på Agerstas sida men jag vet ju att dom har gjort en nya så jag får väl kolla där. Annars har du någon länk till "Saga's" sida
?

Liknande trådar

Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur