Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
var har du köpt ditt bitless bridle? har bara hittat i usa och dom kostade ganska mycket där. lite dumt att köpa ett dyrt "träns" när man inte vet om det funkar och vet vilken storlek man skall ha....Jenny1 skrev:Jag har inte haft mitt bitless bridle så jättelänge, men jag tycker det funkar bra. Det blir tydligare än ett sidepull vid böjning och ställning så det går lättare att jobba henne på det än på sidepull. Det blir ju ett tryck över öronen och på sidorna av huvudet också när man tar i tygeln, inte bara över nosryggen som med sidepull. Jag har Equicomforts varianter av både sidepull och bitless bridle. Fråga mer om du undrar och om jag inte var tillräckligt tydlig...
Jenny1 skrev:Hmmmm, har jag inte tänkt på... Men är det inte så att det är delaT i två delar, och därmed tvådelaT?? Om en sak är delad i två delar har jag i alla fall hört att man säger "tudelad", alltså tvådelad. Den är ju då bara skuren/delad en gång men i två delar. Endelat skulle ju låta lite konstigt.. Delat i en del liksom??![]()