Sv: Bett

Såg att det bara kommer upp startsidan, men om ni vill se bettet så är det bara att gå in på bett och Sedan tredelat eggbett.:)

Efter vad jag vet så ska ringarna på eggbett vara lite större, men jag vågar inte svara helt 100! :/

Jo, ringarna är stora men det är det jag tycker är bra. Ett äggbett som nästan får lite parerstångsverkan. Använder det bettet till 3-åringen samt när jag tömkör 12-åringen.

jag har också det bettet, och jag tycker inte alls att ringarna är så stora, alldeles lagom skulle jag nog säga =)

men däremot så gnisslar det! gör ditt de också?

Vad spelar det för roll?

Jag tycker att det ser lite roligt ut på honom, och undrade om ni också tyckte att det var stora ringar. Har inte så stor erfarenhet om bett, men varför är det bra med stora ringar då? :p som Jag har hört någonstans så är det bra med Små ringar(?) Har jag hört rätt? Vad gör det förskillnad?:confused:

jag har också det bettet, och jag tycker inte alls att ringarna är så stora, alldeles lagom skulle jag nog säga =)

men däremot så gnisslar det! gör ditt de också?

Ja, när han tuggar eller rör tungan eller nått, så gnisslar det hemskt mycket :D

Liknande trådar

Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 552
Senast: Fazeem
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 801
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Hej! Hur ska man tänka om raka, två eller tredelade bett? Om man har ett bett som är delat och man tycker det passar bra, ska ett rakt...
Svar
4
· Visningar
1 029
Utrustning Hästen är pigg fräsch, i bra kondition och jag har alldeles för dålig broms i terrängen 😅 I dressyren och banhoppningen rider jag på...
Svar
16
· Visningar
2 030
Senast: Aconite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck