Bukefalos 28 år!

Bichon Frisé, Annons och valpar vid jul?

Y

Yellow_Dino

Lägga in en sånhär annons eller borde jag ändra på den? Det är första hund-annonsen jag lägger in, så. Kan hundar få valpar vid jul?annonsen skulle då låta såhär:

Önskas köpa,Bichon Frisé valp.

Hej, Ska din Bichon Frisé ha valpar vid jul? Vi önskar köpa en Bichon valp, vaccinerad och ID-märkt, Fullt frisk. Till mindre utställningar och som familjehund. Gärna tik. Efter lättlärda föräldrar med gott lynne.
Hör av er till: Sara *********** tel. ****-***** eller**********


Har jag glömt något? Det är ju ett stort steg att skaffa valp och vi vill gärna få en lättlärd och trevlig hund.
Kan ni snälla bukare hjälpa mig? :crazy:
 
Sv: Bichon Frisé, Annons och valpar vid jul?

Kolla den andra tråden!!!!!!!!!!!!
 
Sv: Bichon Frisé, Annons och valpar vid jul?

Måste du ha hunden leveransklar precis till mån.skiftet feb/mars? Det begränsar ju utbudet betydligt. Hundar kan få valpar när som helst på året, det är inte säsongsberoende.

Men varför annonsera överhuvudtaget - bättre att via t.ex. kennelklubben ta reda på uppfödare som du istället kontaktar. Känns betydligt seriösare.
 
Sv: Bichon Frisé, Annons och valpar vid jul?

Jag kan ej svara för andra uppfödare, men jag skullle ALDRIG bry mig om att svara på en annons om hund köpes! Om den som är intresserad av att köpa hund ej ids kontakta rasklubbens valpförmedling, och själv ta kontakt med uppfödare så ser jag den köparen som icke intressant.
Men det är min åsikt!!
 
Sv: Bichon Frisé, Annons och valpar vid jul?

Okej, tack men då vet jag! Ja ska ta och ringa till dom uppfödarna vi har här. Men deras hundar fick just valpar lev. klara till juli.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 411
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 261
Senast: Migo
·
Hundträning Hej, Under senaste år har det varit mycket annat så det har inte blivit mycket tid för träningen. Siri min sjuåriga tik är en väldigt...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 504
Senast: Kiwiqueen
·
Hundavel & Ras Planerar att köpa ett till hund förmodligen till nästa år, under vår/sommaren(mest för att slippa rumsrenhets träningen under...
Svar
8
· Visningar
1 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp