Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför då?
Vad har man det till?
Min bil har glastak.
Det följde liksom med i konceptet.
Jag ville ha de övriga egenskaperna hos bilen och den görs bara med glastak.
Så nu undrar jag ju om det är användbart på något vis?
Jag har bara kört med fördragen "gardin" hittills.Det blir ju betydligt ljusare i bilen, den känns större och luftigare. Nackdelar är att det blir varmare
Bra mot gnälliga barn kanske?Vi råkade hyra en bil med glastak när vi semestrade på Lofoten. Det innebar att alla i bilen även de i baksätet fick en god utsikt över fantastiska landskapet.
Varför då?
Vad har man det till?
Min bil har glastak.
Äntligen en vettig förklaring till glastaket!När du hånglar i bilen och vill titta på stjärnorna utan att frysa.
Skulle också kunna vara till nytta när man transporterar saker på takräcke och vill kunna kolla till lastenÄntligen en vettig förklaring till glastaket!
Bilen är mycket rymlig så det måste ju hänga ihop.
Skulle också kunna vara till nytta när man transporterar saker på takräcke och vill kunna kolla till lasten
Det är nog användbart när du säljer bilen?Varför då?
Vad har man det till?
Min bil har glastak.
Vi kan öppna halva taket. Men å andra sidan lider jag av pollen, så den är alltid stängd. =)Totalt värdelöst enligt min mening. Hade det gått att öppna som en taklucka så hade det vart en annan sak
Jag brukar inte sälja mina bilar.Det är nog användbart när du säljer bilen?