Bilaga för enskild näringsverksamhet

Suspiria

Trådstartare
Jag och sambon köpte en mindre jordbruksfastighet i höstas och det är ju då ett företag som jag förstår det.
Jag har ett eget företag också som ska redovisas först nästa år (förlängt räkenskapsår).

Både sambon och jag har fått bilaga att fylla i och det gäller ju då rimligtvis själva jordbruksfastigheten som företag, vi äger den båda två. Vi använder det dock inte som företag (än) och har inte gjort något relaterat till detta, ska det då bara fyllas i 0 på allt? :crazy: :p
 
Jag skriver 0 på allt och har så gjort sedan vi köpte huset för 8 år sedan (jordbruksfastighet som inte har aktiv verksamhet).
Vet dock inte hur det blir när du även har ett företag. Jag känner spontant att de inte borde ha med varandra att göra alls, men kanske bäst att fråga en revisor om det?
 

Liknande trådar

Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 938
Senast: Halona
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 654
Senast: fejko
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 150
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 209
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp