Bukefalos 28 år!

bild på hästens skelett???

C

calind

Någon som vet var man kan hitta en utförlig bild på hästens leder/hasleder på nätet?? Nån bra sida där man kan se glidlederna och gångjärnslederna i hasen??
Har försökt hitta nån men icke!
 
Jajamensan, jag ska bara hitta dem. När jag sökte en skelettbild av hasen för att kunna rita in vad min pålle har för fel i hasen så snubblade jag över en förbannad massa bilder som de du efterfågar. Jag sparade dem dock inte eftersom jag inte ville ha en bild på glidlederna (dvs framifrån) utan en på sidan. Men jag ska se om jag kan hitta dem igen.
 
Vad lustigt man kan se ibland :confused: :D
Jag såg bara att du letade efter en bild på ett häst skelett, resten såg jag inte föränn jag kollade mitt inlägg :o
Jag ska kolla lite runt och se om jag hittar något ang glidleder och hasen...
 
TACK!!!

Jag har inte själv hittat nåt tidigare, svårt att veta rätt sökord, det var :)jättebra bilder....
 

Liknande trådar

Hästvård Hej 💁🏼‍♀️ Min häst har dåliga hovar så tänkte börja ge biotin och se om det hjälper. Frågan är bara vilken man ska välja? Nu vet man ju...
Svar
4
· Visningar
598
Hästvård Hej, Hästen fullt frisk i övrigt men emellanåt de sista dagarna har han svullnat upp o blivit hård vid kinden.Ej öm. Se bild. Ingen...
Svar
8
· Visningar
1 399
Senast: FUNNY
·
Hästvård Någon som känner till detta? Vår D-ponny har en ”kant” på båda sidor typ mitten på revbenen. Över denna kan uppleva hon lite svullen...
Svar
3
· Visningar
1 198
Senast: Efwa
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp