BILD på vår efterlängtade familjemedlem!

L

LoveRindi

Ja, nu har jag inte varit här på ett tag. Men en del kanakse minns mina (kanske tjatiga?) inlägg om hunden som vi skulle köpa? Nu är hon här, och här är en bild på sötingen!

[bild]http://mail.spray.se/Europe/Bin/Mail/Features/MailContent/download.jsp?key=KKAPKKJJMKPANEMDBGMOLIFDJBOPJCHDABDBEAKLBMMFMIKL&im=503&id=2[/bild]
Hoppas länken funkar, är inte så bra på det här...
 
ja... som sagt hehe... jag är inte så bra på det där... hehe. Men kopiera själva adressen och sätt i adressfältet så går det nog!
 

Liknande trådar

Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 754
Senast: Varmblod90
·
F
Hästmänniskan Nu kanske det blir helt fel forum för detta, ber om ursäkt isåfall. Känner att jag behöver skriva av mig lite bara.. Från alldeles...
Svar
0
· Visningar
973
Senast: Fiachi
·
Hemmet Det ploppar upp sådana här trådar lite då och då. Men nu är det dags för en ny! Så jag var på kupan för att se efter nått fynd...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 556
Senast: yew98fq
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 697
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp