Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
10616897_1494738624126753_976457303_n.jpg

En racersvans på tvättställningen... Liten har blivit stor och jäsiken vad hon mörknat i färgen.
 
En racersvans på tvättställningen... Liten har blivit stor och jäsiken vad hon mörknat i färgen.

Det är tyvärr nackdelen med denna färgen verkar det som. :(

Gillar verkligen uttrycket på din vilding! Ser också ut att hålla sig smärtare än min Socker som är åt det bastantare hållet. ;)
 
Åh det lär tyvärr nog ändra sig när hon blivit äldre och slutat fara runt som en elvisp... Jag tycker hon har litet huvud och stor kropp.
 
Det är tyvärr nackdelen med denna färgen verkar det som. :(

Gillar verkligen uttrycket på din vilding! Ser också ut att hålla sig smärtare än min Socker som är åt det bastantare hållet. ;)
Apropå färger så trodde jag att min Alice hade mörknat i pälsen tills jag en gång efter sommaren var tvungen att bada henne. Jag tycker att hon var faktiskt lite ljusare efter det :o:angel:
Så ett bad kanske löser saken :p
 
Oj, jag skulle inte låta en så fin katt sitta så utan skydd.

Nja jag har väl funderat på nät men han har suttit sådär i 1 år så tror knappast att han skulle hoppa ner. Alla får göra som dom vill dock, hade inte haft honom där om jag trott det varit en fara för honom :)

Dessutom har vi en trappuppgång bredvid med bara ett nätgaller för, där försöker han inte komma ut heller.
 
Nja jag har väl funderat på nät men han har suttit sådär i 1 år så tror knappast att han skulle hoppa ner. Alla får göra som dom vill dock, hade inte haft honom där om jag trott det varit en fara för honom :)

Dessutom har vi en trappuppgång bredvid med bara ett nätgaller för, där försöker han inte komma ut heller.

Tror ingen vars katt ramlar ner tror att deras katter ska ramla. Nu klarar du dig väl lagmässigt också, men ett nät gör ju inget.
 
Nja jag har väl funderat på nät men han har suttit sådär i 1 år så tror knappast att han skulle hoppa ner. Alla får göra som dom vill dock, hade inte haft honom där om jag trott det varit en fara för honom :)

Dessutom har vi en trappuppgång bredvid med bara ett nätgaller för, där försöker han inte komma ut heller.
Jag blir liksom Missfideli lite orolig när jag ser sånt där. För något år sedan blev jag vittne till när en katt ramlade ut från ett fönster. Enligt ägaren hade han aldrig tidigare varit intresserad när fönstret varit öppet och de hade bara öppnat det för att vädra en kort stund.

Hemma hos oss har vi inte nät ända upp, men har fäst ett stålnät så att det inte finns något att sitta på högst upp. Det känns åtminstone lite tryggare.
 
Socker i mys-mode. Det är mycket lockande att klappa den silkeslena magen om det inte var för att man visste vad som skulle hända med händerna då.:angel:
PA090002.jpg


PA090005.jpg


Sorry för de som vanligt dåliga bilderna. Innan systemkameran hinner fram är tyvärr ögonblicket man vill fotografera borta. :(
 
@Pazuzu : det ständiga problemet när det gäller djurfotografering :). Man kanske ska börja ha på sig systemkameran konstant så man inte missar några fototillfällen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
1 640
Senast: co-SMAD4
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
19
· Visningar
1 266
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
68 69 70
Svar
1 389
· Visningar
55 516
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 959
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 29
  • Allergifoder

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp