Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ju inte alls lika fina bilder som er, de flesta bilderna på grabbarna grus är tagna med mobilen i taskig belysning, men jag måste ändå dela med mig av mitt ena fluffmonster häromdagen, han är också en klia-mig-på-magen-katt!

Återigen fick han beröm hos veterinären för att han är så okej med att bli hanterad - mina bästa katter som "går med på allt" fast dom kanske inte alltid gillar det :)

dsc_0209_545b59222a6b22a0bfd58b1d.jpg

dsc_0208_545b5930e087c3282b0a6b98.jpg
 
Bara för att jag i en annan tråd skrev att mina katter aldrig sover tillsammans....
Nu har det hänt. Min ragdollhona lag sig hos gammelkatten som söker närhet hela tiden.
Jag tror att min fina Bråkan har ett väldigt varmt hjärta - jag har ju sett henne skydda gammelkatten

10755930_664861913630014_1566592058_n.jpg
 
Finalen var klockren! :rofl: :rofl:
Eller hur?! :D Han har suttit och tittat på den förr men aldrig slagit till den sådär. Först då jag fattade att han faktiskt fattade på riktigt var pricken kom ifrån. :p
Asgarv! :D:rofl::love::p
Vilken cool färg den smartare kissen har!
:D
Visst har han, mitt gråa lejon. :love: Eller ja, svartsmoke heter det ju egentligen, men det flyter inte lika bra ihop med "lejon" ju. :angel: :p
 
Jag är extremt imponerad! Mina hade KANSKE klarat någon sekund :D

Väldigt söt kisse också :) och grattis givetvis!

Och jag hade inte ens kommit i närheten av någon av katterna med rosetten innan de galopperat iväg. :D Särskilt Socker är fenomenal på att känna av när något är på gång och blir på en sekund extremt svårfångad.:meh:

@Idas
Väldigt fin bild! Ser vuxen ut för sin ålder. :)
 
Och jag hade inte ens kommit i närheten av någon av katterna med rosetten innan de galopperat iväg. :D Särskilt Socker är fenomenal på att känna av när något är på gång och blir på en sekund extremt svårfångad.:meh:

@Idas
Väldigt fin bild! Ser vuxen ut för sin ålder. :)

Jag fick mer eller mindre gräva fram Tassa (dvs husses kisse) från under sängarna hos honom när vi skulle hem :meh:
 
Och jag hade inte ens kommit i närheten av någon av katterna med rosetten innan de galopperat iväg. :D Särskilt Socker är fenomenal på att känna av när något är på gång och blir på en sekund extremt svårfångad.:meh:
Min förra katt var likadan, men med lilla Alice jublar min demoniska-matte sida :devil: Hon anar ingenting förutom när dörrklockan ringer (för naiv och oskuldsfull) när någonting händer, som när vi skulle iväg till vetten så tog vi upp buren från källaren. Jag visade henne den och hon bara gick rakt in i den - fångad! :angel:
 
@cirkus: Min väninna har en hund som är extremt kräsen vad det gäller mat (dvärgpinscher). Hugga in på katternas mat däremot är inga problem :meh: Givetvis ser hon till att hindra honom.
 
@cirkus: Min väninna har en hund som är extremt kräsen vad det gäller mat (dvärgpinscher). Hugga in på katternas mat däremot är inga problem :meh: Givetvis ser hon till att hindra honom.

Den där hunden är också lite kräsen. Han äter hellre katternas mat än sin egen. Katterna å sin sida äter hellre hundmaten än sin egen. Utom den daltade kattpojken som serveras allt han pekar på, dvs sill-i-sås och specialmat för konvalecenter. Hur han ska klara av att bli en vanlig katt vet ingen
 
Och jag hade inte ens kommit i närheten av någon av katterna med rosetten innan de galopperat iväg. :D Särskilt Socker är fenomenal på att känna av när något är på gång och blir på en sekund extremt svårfångad.:meh:

@Idas
Väldigt fin bild! Ser vuxen ut för sin ålder. :)
I det här hushållet terroriseras katterna allt som oftast... Båda två är så korkade så de förstår väl inte bättre utan accepterar det mesta.

Exempel:
Tomtedräkt! Köpt till Alice men hon hade för korta ben så hon gick som en robot och fastnade med tassarna i ärmarna. Sally fick ställa upp istället. (ursäkta dålig instagrambild)

 
Min älskade dam :) Hon älskar även att sitta på min axel. Nån mer som har katt som gärna sitter där när ni går omkring.
1900109_10152534289313068_6192733912206909053_n.jpg

Stolt med sin fångst
10487178_10152312895148068_9052383084130520306_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
911
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
57 58 59
Svar
1 170
· Visningar
43 349
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 874
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp