Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderade på var Pälsfröken gömt sig.
Avslöjad :angel: fågelspaningen behöver jag inte störa, smidigt.
 

Bifogade filer

  • image.jpeg
    image.jpeg
    246,5 KB · Visningar: 51
Min lilla mataffär i stan konkar!!! Vad ska nu alla pensionärer och jag göra? :arghh: Närmsta är ICA Kvantum en och en halv km härifrån och jag går som en sengångare med artros. Plus att släpa hem alla tunga saker! Katastrof. Jo jag vet, motion är bra men inte när man släpar mjöl och bröd och proviva och chilisås och ris och toapapper.
 
Min lilla mataffär i stan konkar!!! Vad ska nu alla pensionärer och jag göra? :arghh: Närmsta är ICA Kvantum en och en halv km härifrån och jag går som en sengångare med artros. Plus att släpa hem alla tunga saker! Katastrof. Jo jag vet, motion är bra men inte när man släpar mjöl och bröd och proviva och chilisås och ris och toapapper.
Köp en dramaten :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
59 60 61
Svar
1 219
· Visningar
45 140
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 390
Senast: Tilly_85
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
254
· Visningar
17 211
Senast: Blossi
·
Katthälsa Min ena kisse fick diagnosen astma som 2-åring och har sen dess behandlats med Flutide via andningskammare. Hon blir 9 i februari och...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp