Bukefalos 28 år!

Bilder från telefonen till datorn?

tinaiva

Trådstartare
Jag har fastnat helt på hur jag ska få över bilderna från mobilen till datorn. USB kabel finns och installations CD är körd. Har aktiverat den USB port som ska användas. Tänkte att det funkar väl som från digitalkameran och tänkte plocka in bilderna via Photoshop. Funkar icke. Kan inte heller hitta mobilen som en enhet under "den här datorn" Nånstans har jag gjort fel eller tänker tokigt. :confused:
Nån som har ett tips?
Telefonen är en Ericsson k700i
/tina
 
Sv: Bilder från telefonen till datorn?

Nej mobilen blir inte en flyttbar disk.

Du måste öppna upp bilderna med ett mobilprogram, du fick ju med ett med din K700?

Annars så rekomenderar jag varmt Floats mobile agent.
 
Sv: Bilder från telefonen till datorn?

Tack för svaret. :)
Nej nån CD var inte med telefonen tyvärr. :cry: Men det förklarar det hela. Ska se om jag får tag i den annars ska jag kolla in FMA.
 
Sv: Bilder från telefonen till datorn?

Bara en liten undran,,,
Varför har du köpt USB kabel då du kunde köpt en Bluetooth???
Vad jag hört skall de vara problem med bildöverföring av SE och Usb kabel.

"Bluetooth fan"
 
Sv: Bilder från telefonen till datorn?

Tja, var nog ingen särskild tanke med det. Är inte så hemma på den tekniken. Tänkte väl att "det klarar nog inte min dator" :smirk:
Har installerat Ericssons eget File manager nu och det funkar INTE. Så ditt förslag står näst på tur.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inte insatt i tekniska saker så jag kanske använder fel termer men förhoppningsvis förstår ni mig ändå. Jag har fram tills nu...
2
Svar
23
· Visningar
1 708
Senast: Wingates
·
IT & mobiler Jag har börjat tröttna rejält på min nuvarande bärbara dator och behöver/vill köpa mig en ny. Jag har för nuvarande en Lenovo G710...
Svar
5
· Visningar
685
Senast: Squie
·
IT & mobiler Jag håller på att bli (är) vansinnig. I över en timme har jag försökt få över bilder från telefonen till datorn. Det går inte...
Svar
2
· Visningar
513
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 781
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp