Hur får jag över bilderna till datorn

Shaggy

Trådstartare
Jag håller på att bli (är) vansinnig. I över en timme har jag försökt få över bilder från telefonen till datorn. Det går inte. Mediaplayer som jag gjort det med en gång förut hittar inte enheten och inte heller photoshop elements som också använts tidigare. Utforskaren hittar enheten men hur jag än letar så hittar jag inga bilder eller filmer. Det enda som finns är någre anstaka bilder som enheten av någon anledning plockat ur filmerna.
Jag har laddat ner någon programvara som påstods behövas, värdelös den klarade av att öppna utforskaren O_o. Går jag in på telefonen finns allt där :banghead:
Frustration :arghh:
En Xperia Z1 compact är det så det ligger android på den.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag själv är inbiten iPhone-användare, men försöker hjälpa min mamma att få ut bilder ur hennes S8. Jag gick bet över telefon, men när...
Svar
10
· Visningar
649
Senast: lizzie
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 440
Senast: Vallmo
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 767
Senast: lisa412
·
IT & mobiler Jag har fastnat helt på hur jag ska få över bilderna från mobilen till datorn. USB kabel finns och installations CD är körd. Har...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: tinaiva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp