Bilder icloud

BernT

Trådstartare
Jag tänkte kolla igenom gamla bilder förut på mitt icloud-konto men kan inte hitta äldre bilder än från september 2016. Alla gravidbilder, alla bilder på typ hela dotterns första år är borta :( De ska ha blivit sparade på icloud så fattar inte varför jag inte kan hitta de alls. Har bytt telefon 2 gånger sen 2015 (iphone alla, först 6+, sen 7 och nu 7+) och alltid sparat över det gamla till den nya. Men nu hittar jag inget. Ska de inte ligga bland bilder?
 
Jag har fattat det som att iCloud har exakt samma bilder som du har på din telefon. Alltså om du plockar bort en bild på din telefon så försvinner bilden även från iCloud.
 

Liknande trådar

Fritid Hur sparar ni era bilder? Har ni dem bara på telefon eller på något mer ställer? Var? hur gör ni när ni sparar ner? Jag har en iphone...
2
Svar
33
· Visningar
2 036
Senast: Snowball
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 953
Senast: ptr
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 886
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • Vinterföräldrar 22/23

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp