Bilder på bäbis!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare 3mmaaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 1 854
Sv: Bilder på bäbis!

tack!
men han är sötare än han är uppfosstrad/snäll :angel:

Jättesöt, men är det bara jag som har svårt för när folk kallar sina hundar för "bäbis"? :o

Jättesöt, men är det bara jag som har svårt för när folk kallar sina hundar för "bäbis"? :o

:rofl: Jag förstår dig... tror jag :p
MEN jusst nu skrev jag bäbis eftersom han var en liten bäbis på bilderna... numera kallas han mest för bajskorven eller skitungen:angel: skämt åsido (eller vad det heter)... haha nu vart det rörigt...
Men tack alla som skrivit !

Fin kille! Jag har hans halvsyster som nu är 2 år, såhär ful var hon som valp :) :

dru0322.jpg

drumars.jpg

Vaah, har du!? :)

Gud vad roligt, haha. Jag såg bilder på henne nånstans förut som jag sparade ner, för jag såg nog att de va syskon ;)
Men, haha hon är väll inte så ful... Jättesöt ju!
Vad blir det av henne då?

Nejdå, hon är inte och har aldrig varit särskilt ful. ;) Numera är hon en vacker dam:

drujuli3.jpg

drujuli2.jpg

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
769
Senast: Blyger
·
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem... 2
Svar
26
· Visningar
17 735
S
Hästvård Kanske någon minns, hade en tråd förut om ett budjonny sto jag nyss tagit på foder, som led av proteinbrist. Här är de gamla korten...
Svar
7
· Visningar
1 203
Senast: soffii
·
M
Övr. Hund http://www.pixbox.se/pic_show_id16559938.html En hund stals ur en rastgård i Landskrona förra torsdagen (15/11). Hunden heter Enya...
Svar
13
· Visningar
1 878
Senast: melkutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka