BILDER på era tretorn-stövlar!!

josefinefreed

Trådstartare
Vet att det finns massa trådar ang. tretorn-stövlarna, men jag hittade ingen bildtråd.. så här kmr en!

Vill se massa bilder när ni har på er era tretorn-stövlar. :laugh: Ska troligen köpa mig ett par, och jag vill se hur de olika färgerna gör sig. ;) Är mest sugen på ett par röda.. Det står mellan röd, brun och svart. Men dom två blåfärgerna är inte helt omöjlig dom heller. *Gah hatar när det finns flera att välja på :angel:*

Så in med bilder!! :bump:

Sv: BILDER på era tretorn-stövlar!!

När jag söker söker jag på alla forum på en gång, och som sagt hittade jag ingen bildtråd på Tretorn. ;)

Jag har de marinblå stövlarna.

Till vardags:
26367084.jpg

På tävling med ungponny, marinblå stövlar, marinblå Lyle&Scott-tröja, marinblå JW-hjälm och marinblått schabrak:
26728031.jpg

Tack, vad kul med ngn som lägger in bilder! ;) Äntligen..

Superläckert! Man vill ju sticka ut lite... därför jag är sugen på röda. Men har även gått i tankarna att köpa någon utav de blåa, bara för att inte vara som alla andra. ;)

Jag har ett par svarta (hade hellre haft marin eller BRUN :love:)
Funderar på att köpa ett par röda. Får se vad jag ska köpa för häst först

Jag gillar mina blå stövlar :laugh: Har dock tänkt köpa Tretorns Falsterbo-modell nästa gång jag köper nya stövlar. De passar mina smala vader lite bättre :laugh:

Jag har två gula ponnyer, en brun ponny och en fuxfärgad häst så de röda hade inte passat för mig :p Däremot funderade jag på de bruna men sen blev det ändå de blåa, lättare att matcha med hjälmen. (Gillar inga bruna hjälmar...)

Och så har du grön väst till också:D

Jag har ett par svarta Comfort, egentligen för korta och inte direkt passande på en dressyrbana, men i brist på annat duger de bra. Väldigt sköna:laugh:
78144.jpg

(Mysko vinkel på bilden vilket gör att hästhalsen ser supertjock ut:p, men stövlarna syns iaf;))

det är snyggt!
Får jag ngn gång 3k över o inte har ngt annat planerat inköp på g skulle jag gärna köpa ett par röda :)

100623050.jpg

Köpte mina älskade tretorn tillslut! ;) Förra året nångång, augusti kanske. Dock köpte jag nya, förbättrade modellen. Ville inte köpa gamla då dom lätt går sönder för många. Dessutom var dom nya så otroligt sköna jämfört med den gamla Advance.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 504
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 185
Senast: MiniLi
·
Hemmet Sambon och jag har letat och hittat en vi tycker är bekväm. Men den finns bara i fula färger. Jag kan inte kompromissa med att skaffa en...
Svar
15
· Visningar
1 558
Senast: FadeAway
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 558
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V