Bilder på grabbarna!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Sentenced
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 1 829
Sv: Bilder på grabbarna!

Det är nåt vajsing på dina länkar....jag som var så sugen på att se på missarna!

:cry:

Nej men helv*te också..!!! :(
Hur ändrar man?? eller måste jag göra en ny tråd??

Herrejösses vilka sötingar! :love:
Min LIKA! Hur kan du skilja dem åt? ;)

Tack ska ni ha båda två..! :) :love:

De är inte så lika i verkligheten! Sauron är mer tabby än tigré och så har han annan päls än Silver + att Sauron är lite "rundare" än Silver.. ;) :D

Ingen mer som tycker något om mina små busar? :)

Får jag skriva ut "pussa magen"-bilden och sätta upp här på mitt kontor?

Vilka charmtroll! :love:

Leksaker, klättermöjligheter, bäddar... Katter sover ca 18 h/dygn så resterande 6 h är vad den behöver aktiveras på.

Men alla är inte så livliga. Endel är soffpotatisar, endel inte. Som jag skrev tidigare, man märker på en katt som inte klarar av livet som innekatt. Och dom vet ju inget annat, vad ska dom kunna sakna?

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
2 034
Senast: cili
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar... 2 3
Svar
53
· Visningar
13 008
Senast: LevelSkin
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 930
Senast: Görel
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=9074re2&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//photos.yahoo.com/ph//my_photos...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: mårran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31