• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 577
Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen rött~ :heart

11695957_1033159960048183_8064318719506457973_n.jpg
Supersnyggt!

Fortfarande korthårig, vilket ju är väldans praktiskt men jag funderar på att spara ut det till långt igen. Enda "problemet" med det är att jag lär vara nära nog pensionär innan det är långt, ty mina strån växer väldans långsamt :meh:

150903-moi_zpsfzkfoxar.jpg

Förra året hade jag på olika sajter en rosa avatar i oktober. I år tog jag steget ut i verkligheten. Om mina vänner donerade 1000 kr till Cancerfonden, skulle jag iförd rosa snickarbyxor delta i lunchpromenaden i Malmö till stöd för rosa bandet. Det blev 3000 kr.

kpd-rosa-snickarbyxor-0030b.jpg

K Peter Dahlström klädd i rosa snickarbyxor vid Cancerfondens lunchpromenad i Malmö 8.10.2015.

Förra året hade jag på olika sajter en rosa avatar i oktober. I år tog jag steget ut i verkligheten. Om mina vänner donerade 1000 kr till Cancerfonden, skulle jag iförd rosa snickarbyxor delta i lunchpromenaden i Malmö till stöd för rosa bandet. Det blev 3000 kr.

kpd-rosa-snickarbyxor-0030b.jpg

K Peter Dahlström klädd i rosa snickarbyxor vid Cancerfondens lunchpromenad i Malmö 8.10.2015.

Snygga brallor - men: long time no see - välkommen tillbaka!:love::bump:

För en tid sedan råkade en vän och jag köra förbi Hästmannen. Han stod vid vägkanten stödd mot en lie. Eftersom han vinkade till hälsning, stannade vi och talade med honom en stund. Det var en mycket vänlig och trevlig man.

image.jpg

K Peter Dahlström och Hästmannen 17.10.2015. Fotograf: Marina Forsberg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 911
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
618
Kropp & Själ Jag kunde verkligen inte komma på en vettig rubrik här, men: Jag väljer att äta växtbaserat, så mycket jag bara kan. Frågan handlar nu... 2 3
Svar
58
· Visningar
2 895
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 496
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023