Rynkor?Jag i går.
Vill egentligen visa min nya piercing, men det enda jag ser är rynkorna runt ögonen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rynkor?Jag i går.
Vill egentligen visa min nya piercing, men det enda jag ser är rynkorna runt ögonen
![]()
Jag hade inte ens noterat något rynk-liknande om du inte nämnt detJag i går.
![]()
Jag håller med de övriga, det är ett bra kort och du ser väldigt glad och trevlig ut. Jag tycker de foton som blir allt vanligare där man tydligt ser att det är filter som tonar ut alla rynkor, näsa och andra detaljer är hemska. Jag ser dem både här på Buke och i media. Det ser bara illa ut i mina ögon.Jag i går.
![]()
@pepp och söt!
Sorry baby det kommer inte att bli bättre med åren. Känns tragiskt att en ung (runt 25?) människa blir fixerad för några högst naturliga skrattlinjer runt ögonen och kallar dem rynkor!!Jag i går.
![]()
Alltså du får byta jobb. Du ser inte ut som en lastbilsförarePerfekt när man kan låna en mobil med bra frontkamera, då blir det några selfies. Snart kommer jag köpa en egen, med tillhörande selfiepinne.
![]()
Alltså du får byta jobb. Du ser inte ut som en lastbilsförare
Nej jag har inga fördomar alls om att lastbilsförare skall vara överviktiga, tunnhåriga medelåldersmän i nätlinne och inte en snygg, ung smal tjej
Läcker ögonfärg du har!
Hunden i bakgrunden
Turf är jättekul! Men många tittar konstigt på mig när jag försöker förklara.Sedan några år är jag besatt av Turf. Det är ett slags orienteringsapp, där man går till olika zoner. Tanken är att man ska gå, cykla eller rida mellan olika zoner, men det finns också enstaka zoner vid intressanta platser, t.ex. vid alla världsarv jorden runt.
Den som tar flest poäng i ett land en månad får lägga ut en zon på valfri plats. Senast jag vann i Danmark la jag min zon, KPDflagermus, vid Mønsted Kalkgruber utanför Viborg. Eftersom Turfs symbol är en gul figur, som sträcker ut armarna, ställde jag upp mig som en Turfgubbe, när jag själv besökte zonen och den intressanta gruvan.
![]()
K Peter Dahlström tar turfzonen KPDflagerrmus vid Mønsted Kalkgruber.