P
prallan
och @Butros Är det ungefär som Pokemon Go utan pokemons?Turf är jättekul! Men många tittar konstigt på mig när jag försöker förklara.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och @Butros Är det ungefär som Pokemon Go utan pokemons?Turf är jättekul! Men många tittar konstigt på mig när jag försöker förklara.![]()
Har aldrig spelat Pokemongo, så jag vet inte säkert. Men jag tror det. Man tar zoner som finns lite här och var och får poäng när man tar zonen, och sen för varje timme man lyckas behålla den.och @Butros Är det ungefär som Pokemon Go utan pokemons?
och @Butros Är det ungefär som Pokemon Go utan pokemons?
du passar i rött!![]()
Jag är rödhårig just nu
Galet snygg... jag vill också bli rödhårig igen, saknar det något grymt, men just nu råder färgningsförbud då håret behöver återhämta sig.![]()
Jag är rödhårig just nu
Galet snygg... jag vill också bli rödhårig igen, saknar det något grymt, men just nu råder färgningsförbud då håret behöver återhämta sig.
Jo, det brukar blekas ut rätt fort. Jag vet att jag använde Revalon schampo för att bevara lystern lite längre:Jag har redan börjat tröttna på det röda för det håller sig inte snyggt rött så länge
Men det är roligt med färg
Håller helt med. Många unga sminkar sig på tok för mycket idag. Blåser man på dom så dammar dom en vecka.Jag tycker att det blev en lite (ursäkta) löjlig diskussion här. Det är tråkigt att så många känner behovet av att visa och påtala att de "ser unga ut".
Skönhet sitter inte i ålder. Jag tror att det är sunt att förlikas med att ok jag är 45 och jag ser ut som 45. Hur klyshigt det än låter så är ju ålder endast en siffra!
Som tur var har det blivit ett uppsving för äldre skönhet i modebranschen på sista tiden. Det har kommit en uppsjö av editorials och diverse reklamer med äldre modeller. Det är trist att se att det inte fått spridning bland "vanligt folk" men jag tror och hoppas att det kommer!
Mitt tips! Googla "advanced style" för en glädjekick istället!
Drömmen att se ut såhär om 40-50 år!
![]()
Håller helt med. Många unga sminkar sig på tok för mycket idag. Blåser man på dom så dammar dom en vecka.
Som jag då. Mascara en gång i månaden och läppstift oftare. Bara läppstift gör ett jättelyft.Inte bara unga!
Jag använder aldrig smink på huden längre. Har slutat med mascara också, iaf till vardags. Blev jättetorr under ögonen av att tvätta bort mascaran även om jag använde bra produkter. Återfuktar bara ansiktet och kör en fuktmask då och då. Enda sminket jag har svårt att låta bli är mitt färgglada läppstift![]()
Är det inte contouring-trenden som har gjort det då? När man ser ett proffs forma ansiktet använder de ju lager på lager på lager på lager. Klart att det ser knäppt ut i dagsljus!Håller helt med. Många unga sminkar sig på tok för mycket idag. Blåser man på dom så dammar dom en vecka.
Håller helt med. Många unga sminkar sig på tok för mycket idag. Blåser man på dom så dammar dom en vecka.
Lagom är alltid bäst. Kan inte påstå att det är speciellt snyggt med 300 GR puder i ansiktet. Speciellt inte om personen inte bättrar på det efter några timmar.So what? Hur mycket är "för mycket" smink? Är det mer accepterat att ha för mycket, för rött och för smetigt smink/läppstift om man har passerat 30 till exempel? För i så fall så tar jag täten!
¨
![]()
Är det inte contouring-trenden som har gjort det då? När man ser ett proffs forma ansiktet använder de ju lager på lager på lager på lager. Klart att det ser knäppt ut i dagsljus!
ditt läppstift var himla läckert.So what? Hur mycket är "för mycket" smink? Är det mer accepterat att ha för mycket, för rött och för smetigt smink/läppstift om man har passerat 30 till exempel? För i så fall så tar jag täten!
¨
![]()