• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 568
Status
Stängd för vidare inlägg.
4FD08376-9624-4550-AD25-D538171D0951.webp

Och idag, mer i mitt rätta element, i skogen med hundarna!

Det fanns ännu "finare" egentligen där man såg konturerna av näsa och läppar. Men det blev den här eftersom att några av förändringarna syns tydligt (fast inte alla förstås, det är över långt 10 stycken).

Ja, den delen är jag absolut inte avis på!
Det är spännande att få se hur man ser ut inuti, även om man kanske helst velat vara hel(har sånt där på min rygg, nacke etc).

Det är spännande att få se hur man ser ut inuti, även om man kanske helst velat vara hel(har sånt där på min rygg, nacke etc).

Jaja, såklart. Men nu är det som det är och man får vaska guldkorn, som att förvandlas till Narcissus vid åsynen av sin egen hjärna :angel: Och jag har förändringar ända ner till T6, så jag fick kolla lite där också. Men inte alls lika estetiskt tilltalande bilder :D

Fick äntligen se några av mina röntgenplåtar idag, och neurologen föreslog att jag skulle ta en mobilbild på någon (annars hade jag nog inte kunnat med :D). Lätt en av de finaste bilderna på mig osv. Haha.

I9m6tWr.jpg
Tycker du visar lite mycket! (Förlåt dåligt skämt). men jag tycker det är fasinerande att se sig själv på röntgen.

Jag har skippat bilder från mina undersökningar :angel: De är främst koloskopier :rofl:

Fast jag hade gärna haft bild från lungröntgen, de är iaf friska :up: Var tvungen att kolla så jag inte ha TBC innan jag började med en medicin... :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 910
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 484
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 925

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka