Det var ju jättefin fokus... på bakgrunden. Men du ser väldigt glad ut. Hoppas att du hade det lika trevligt som det se ut.
Ja precis. Jag hade faktiskt så trevligt som det ser ut. Dock var jag helt nykter vilket det kanske inte ser ut som...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju jättefin fokus... på bakgrunden. Men du ser väldigt glad ut. Hoppas att du hade det lika trevligt som det se ut.
Har alltid föreställt mig dig som blond och kortklippt hår...
Du är jättesöt!
@Matmissbrukaren
Men du är blond och ska se super svensk ut (blond. blåögd)
jättefin men inte som jag trodde =)
Äsch då, det är fotografen som verkar lite onykter, du kan ju inte hjälpa din suddighetJa precis. Jag hade faktiskt så trevligt som det ser ut. Dock var jag helt nykter vilket det kanske inte ser ut som...
Om så vore.. ..Äsch då, det är fotografen som verkar lite onykter, du kan ju inte hjälpa din suddighet![]()
Blågran hälsar nörden. Jättefin klänning/kjolSå fin du är @Flixon !!! Fint motiv och vacker bild!
Jag häromnatten i parken på vägen hem. Tror att det är silvergranar i bakgrunden? Nån får gärna rätta mig om jag har fel. De var iallfall fantastiskt fina!
![]()
Och nu ikväll. Ljuva sommarkvällar!!!
![]()
Blågran hälsar nörden. Jättefin klänning/kjol!
Samma här, stämmer inte allsHar alltid föreställt mig dig som blond och kortklippt hår...
Du är jättesöt!
@pulkaskurk Hade föreställt mig dig riktigt ljust blond till axlarna. Tänk vad fel jag hadeFör övrigt är du väldigt vacker!
![]()
Jag länkar från facebook, har inga problem med att göra de bilder jag vill visa på andra ställen publika.Vart lägger ni upp era bilder för att kunna länka dom hit?
Vart lägger ni upp era bilder för att kunna länka dom hit?