• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 592
Status
Stängd för vidare inlägg.
Får jag vara med?

Det är jag övertygad om, eller hur @RedHyuuga & @Lyan ? :)
Alla får vara med :bump:
Ja, jäkla mörkrets fel, vill ha sommar och ljus igen. :p
Här är det en jäkla massa som ställer till det, men mörkret hjälper verkligen inte till! Jag har nog aldrig velat åka på en solresa i hela mitt liv, men just nu skulle jag inte säga nej till några veckor i Grekland!

23405890_10155322975167762_3848559812008261041_o.jpg

Om någon har behov att se mig.
fin bild!
Offerkofekommentar hade du kunna låta bli. Tråden finns för att folk vill se.

Alla får vara med :bump:

Här är det en jäkla massa som ställer till det, men mörkret hjälper verkligen inte till! Jag har nog aldrig velat åka på en solresa i hela mitt liv, men just nu skulle jag inte säga nej till några veckor i Grekland!
Jag skulle kunna tänka mig å hänga på till Grekland, har en kompis som bor där som jag lovat hälsa på. :p
Synd att jag inte har råd nu bara....

Visst hade du längre hår innan, typ axellångt?
Du passar riktigt bra i den här kortare frisyren, snyggt! :up: För att inte tala om färgen! :love:
Jag har i hur många år som helst haft håret nästan ner till midjan. Sen blev jag trött på det och kapade hälften så det gick till skuldrorna ungefär. Totalt värdelöst. Jag fick spunk över luggen som skulle växa ut till samma längd. Så då blev det kort. Det här är andra klippningen och lite annorlunda än den första korta versionen.

Men att klippa kort är nog det bästa jag gjort. Det är så enkelt att sköta. Jag har nog aldrig ägnat så lite tid åt håret.

Färgen är naturlig, inklusive gråa hår. Jag har inte orkat ändra till något annat.

Senast ändrad:
Jag har i hur många år som helst haft håret nästan ner till midjan. Sen blev jag trött på det och kapade hälften så det gick till skuldrorna ungefär. Totalt värdelöst. Jag fick spunk över luggen som skulle växa ut till samma längd. Så då blev det kort. Det här är andra klippningen och lite annorlunda än den första korta versionen.

Men att klippa kort är nog det bästa jag gjort. Det är så enkelt att sköta. Jag har nog aldrig ägnat så lite tid åt håret.

Färgen är naturlig, inklusive gråa hår. Jag har inte orkat ändra till något annat.

Jag har gått igenom samma process fast jag klippte av till en kort page typ med sidecut (rakat på ena sidan). Nu har jag också riktigt kort och håller med dej, så himla skönt och lättskött! :)

Naturligt med gråa hår är fantastisk vackert!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 914
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
622
Kropp & Själ Jag kunde verkligen inte komma på en vettig rubrik här, men: Jag väljer att äta växtbaserat, så mycket jag bara kan. Frågan handlar nu... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 474
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 505
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31