P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag vara med?
Alla får vara med
Här är det en jäkla massa som ställer till det, men mörkret hjälper verkligen inte till! Jag har nog aldrig velat åka på en solresa i hela mitt liv, men just nu skulle jag inte säga nej till några veckor i Grekland!Ja, jäkla mörkrets fel, vill ha sommar och ljus igen.![]()
Det är uppriktigt menat. Men jag förstår att du har en jobbig tid. Jag kommer försöka hjälpa om jag kan.Tack för komplimangen! Just nu går jag igenom en jäkla massa skit så jag känner mig som skit ungefär
fin bild!![]()
Om någon har behov att se mig.
ALLA som vill får vara med.
Jag skulle kunna tänka mig å hänga på till Grekland, har en kompis som bor där som jag lovat hälsa på.Alla får vara med
Här är det en jäkla massa som ställer till det, men mörkret hjälper verkligen inte till! Jag har nog aldrig velat åka på en solresa i hela mitt liv, men just nu skulle jag inte säga nej till några veckor i Grekland!
Jag har inte heller råd, annars hade jag åkt redanJag skulle kunna tänka mig å hänga på till Grekland, har en kompis som bor där som jag lovat hälsa på.
Synd att jag inte har råd nu bara....
Varför ska det va pengarnas fel, attans också.Jag har inte heller råd, annars hade jag åkt redan
Relativt nytagen bild:
![]()
Jag har i hur många år som helst haft håret nästan ner till midjan. Sen blev jag trött på det och kapade hälften så det gick till skuldrorna ungefär. Totalt värdelöst. Jag fick spunk över luggen som skulle växa ut till samma längd. Så då blev det kort. Det här är andra klippningen och lite annorlunda än den första korta versionen.Visst hade du längre hår innan, typ axellångt?
Du passar riktigt bra i den här kortare frisyren, snyggt!För att inte tala om färgen!
![]()
Jag har i hur många år som helst haft håret nästan ner till midjan. Sen blev jag trött på det och kapade hälften så det gick till skuldrorna ungefär. Totalt värdelöst. Jag fick spunk över luggen som skulle växa ut till samma längd. Så då blev det kort. Det här är andra klippningen och lite annorlunda än den första korta versionen.
Men att klippa kort är nog det bästa jag gjort. Det är så enkelt att sköta. Jag har nog aldrig ägnat så lite tid åt håret.
Färgen är naturlig, inklusive gråa hår. Jag har inte orkat ändra till något annat.
TackDet är uppriktigt menat. Men jag förstår att du har en jobbig tid. Jag kommer försöka hjälpa om jag kan.
Diabetes gulligt!Jag och Bruce Wayne på Halloween
![]()