Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OkiNej, det är du verkligen inte, det sägs att en själv är den hårdaste kritikern.
Kan inte riktigt beskriva känslan jag fick när jag såg bilden, mer än att jag blev glad.![]()
Alla i min familj har helblåa ögon och jag har sett andra som har det också. Men jag håller med, fantastiskt fina!Fantastiska ögon! Helt utan gulbruna inslag, är inte det ganska ovanligt? Själv har jag samma färg på ögonen som smutsiga regnmoln typ...
Fantastiska ögon! Helt utan gulbruna inslag, är inte det ganska ovanligt? Själv har jag samma färg på ögonen som smutsiga regnmoln typ...
Alla i min familj har helblåa ögon och jag har sett andra som har det också. Men jag håller med, fantastiskt fina!
Mina ögon
![]()
Spännande, tycker att alla blåögda jag känner har gulbruna fläckar närmast pupillen. Min lillebror har en tydlig ring runt hela ögat medan mina prickar är lite mer oordnade.Typ hela min familj har också blå ögon utan något annat inslag.
![]()
Spännande, tycker att alla blåögda jag känner har gulbruna fläckar närmast pupillen. Min lillebror har en tydlig ring runt hela ögat medan mina prickar är lite mer oordnade.
Här är en bild från en varm sommardag i Augusti 2016 på jobbet.
Längtar lite till varmare årstider redan.
Visa bifogad fil 10693
Jag önskar att den var det, men tyvärr inte.Vältränad mage!
Två av mina barn har riktigt isblå ögon och det tredje brun/grön melerade. Mina är också brun/grön melerade. Måste kolla om min make har isblå ögon han med. Hans föräldrar har det men har aldrig tänkt på hur pass blåa hans är
Men en av mina föräldrar har "smutsblå" och mitt helsyskon med så låter som klarheten kan ligga i generna då.
Jag säger ju att du har fantastiskt vackra ögon och inte ska gömma dem bakom luggen!Alla i min familj har helblåa ögon och jag har sett andra som har det också. Men jag håller med, fantastiskt fina!
Mina ögon
![]()
Vackra!Alla i min familj har helblåa ögon och jag har sett andra som har det också. Men jag håller med, fantastiskt fina!
Mina ögon
![]()
Jag gillar min luggJag säger ju att du har fantastiskt vackra ögon och inte ska gömma dem bakom luggen!![]()
TackVackra!![]()
Nu blev jag också sugen på att kolla på gamla bilder. Tror denna är cirka 10 år gammal, från en Buketräff dessutom!
![]()