Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg på facebook också, så mycket snö ni har!
Såg på facebook också, så mycket snö ni har!. SÅ himla långt bort är det ju inte?
Vi har också fått snö. Nästan en hel cmOch inatt har det kommit ännu mer. Det är helt hysteriskt det här![]()
Vi har också fått snö. Nästan en hel cm![]()
Fick äntligen se några av mina röntgenplåtar idag, och neurologen föreslog att jag skulle ta en mobilbild på någon (annars hade jag nog inte kunnat med). Lätt en av de finaste bilderna på mig osv. Haha.
![]()
Hahaha! Elegant! Är faktiskt lite avis..
Det fanns ännu "finare" egentligen där man såg konturerna av näsa och läppar. Men det blev den här eftersom att några av förändringarna syns tydligt (fast inte alla förstås, det är över långt 10 stycken).
Ja, den delen är jag absolut inte avis på!
Det är spännande att få se hur man ser ut inuti, även om man kanske helst velat vara hel(har sånt där på min rygg, nacke etc).
Tycker du visar lite mycket! (Förlåt dåligt skämt). men jag tycker det är fasinerande att se sig själv på röntgen.Fick äntligen se några av mina röntgenplåtar idag, och neurologen föreslog att jag skulle ta en mobilbild på någon (annars hade jag nog inte kunnat med). Lätt en av de finaste bilderna på mig osv. Haha.
![]()
Jättehärlig bild på dig! Du ser superfräsch ut!
Tycker du visar lite mycket! (Förlåt dåligt skämt). men jag tycker det är fasinerande att se sig själv på röntgen.
Ja, den delen är jag absolut inte avis på!
Det är spännande att få se hur man ser ut inuti, även om man kanske helst velat vara hel(har sånt där på min rygg, nacke etc).