Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hah! Jag törs inteSchwarzkopf LIVE, 89:- och 30 minuter![]()
Hah! Jag törs inte. Plus att jag är brunett så jag måste hålla på att bleka först
.
I ett annat liv hade jag också haft lila hår!Ahh, ja, jag förstår! Detta är färgat ovanpå rödfärgat mörkblont, typ, så jag har ingen aning om hur det skulle bli på brunt.
Ni är så himla fina tillsammans![]()
Av det jag sett har du ljust nog att få lila hår utan att bleka, under förutsättning att du inte vill ha pastellfärg eller ljust lila. Jag hade själv lila en period, färgade ovanpå mitt bruna (mörkare än ditt) och det blev lila, om än rätt mörkt och inte ”knallila”.Hah! Jag törs inte. Plus att jag är brunett så jag måste hålla på att bleka först
.
Men YAY! Då får jag samla mod nån gång och göra detAv det jag sett har du ljust nog att få lila hår utan att bleka, under förutsättning att du inte vill ha pastellfärg eller ljust lila. Jag hade själv lila en period, färgade ovanpå mitt bruna (mörkare än ditt) och det blev lila, om än rätt mörkt och inte ”knallila”.
Ifall du skulle känna att du törs nån gång.![]()
Hur lång är du?Ja, jag var i Hong Kong med mitt ex och där ville killar ta kort med mig. Det roligaste var när vi kom in i en liten affär i ett köpcenter, och expediten bara "Hmmm jag känner igen dig..." Jag "Asså? Nääe gör du?"
Sen kom han på att han sett mig på kort med hans kompisSå då passade jag på att ta kort med honom med för skojs skull.
Dom sa att det var för att jag var lång, men vet ej jag.
Hittade bilden! Haha 2008
Visa bifogad fil 12008
Världens bästa lilla person
![]()
173-174 typ!Hur lång är du?![]()
Vilket fint fotoSkjöldur och jag en av de få snöiga dagarna förra vintern. Den här vintern har vi fått kompensation för förra vinterns snöbrist!