JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Vinur
Startdatum
Startdatum
1 Nov 2024
Svar
Svar
1 160
Visningar
Visningar
92 497
Bukefalos 30 år!
Promenad i solen
Lunch i stormen, tur det ginns lite stenar som stoppar
Glömmer oftast att ta bilder och när jag kommer ihåg går det inte bra
IMG_0087.webp
521,3 KB
· Visningar: 56
Vår fina lilla Polka njuter av vårsolen
Första promenaden i år utan täcke! Lite vår i luften
Första gången jag tömkör utan att longera innan, första gången vi inte är på ridbanan
10/10
till Nova.
Hästarnas skuggor från månskenet medan vi tillsammans tittar på norrskenet som dansade över himlen i går kväll
Herrejävlar vad varmt det blev helt plötsligt
Kaj blev helt svettig av en liten skrittrunda i skogen bara
Från igår. Hon är så fin min lilla.
Lycka när matvraket hittade lite lingonris som tinat fram, svårt att få honom därifrån sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Som redan är sagt är inte underhållsbidrag en fickpeng för barnet, det är till för boende, mat etc. Om han insisterar på att alla 3500...
Anna-Bella
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Har du kollat dina sköldkörtelvärden? Och nu pratar jag inte bara om TSH utan även T3? Det trötthet du beskriver påminner stakt om hur...
EmmaW
1 minut sedan
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
51 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 981
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
Idag kl 19:28
Svar: 538
Visningar: 37 614
Hund