Japp! Men dom kommer med största sannolikhet bli bruna med tiden. Mamman hade också blå när hon var liten:Så sötÄr ögonen blå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Men dom kommer med största sannolikhet bli bruna med tiden. Mamman hade också blå när hon var liten:Så sötÄr ögonen blå?
Visa bifogad fil 170078
Han sprang så fint på töm idag i nya tränset. Men när vi skrittade av efter grusvägen lyckades han skaka av sig även detta!
Höll på bli katastrof då tränset hängde i tömarna ner mellan frambenen på honom.
Han blev lite stressad och fundersam över vad som hände och jag trodde att han skulle springa hem och såg bara ett kaos med tömmar och träns intrasslade runt benen eller i tusen bitar. Men han tog sitt förnuft till fånga och lyssnade på mina prooo och stannade tillslut så jag kunde ta på tränset igen. Phu!
Vet inte hur jag ska få tränsen att stanna kvar när han skakar pga insekter?! Kommer inte våga mig utanför ridbanan förrän jag löst detta… Ska prova utan huvan och se om det gör att tränset stannar kvar.
Har inte varit något problem tidigare.
Min har lite ont om både man och lugg, men ska se om det kanske går att få tillEn kompis flätar alltid fast tränset i manen när hon har huva. Fungerar väldigt bra!
Min har lite ont om både man och lugg, men ska se om det kanske går att få till![]()
Ja det är ju poppis med lössvans på dressyrhästar så varför inte lösman och löslugg också?!Löshår?![]()
Vi fick med ett från hansbo till ponnyn, det med orange detaljer. Det sitter väldigt bra för att vara ett flugtäcke! Han har det ofta på natten också utan problemR.I.P flugtäcket
Ser likadant ut på andra sidan också…
Den enda budgetvarianten som satt bra på tanten.
Visa bifogad fil 170205
Samma här igår. Skulle försöka fota fölet som jag inte sett på några veckor (står på seminstationen), men mammahäst tyckte att hon skulle ha all uppmärksamhetFörsökte ta en bild på Långbens massakrerade man men Felix tycker om att stå i centrum
Visa bifogad fil 170256