Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är verkligen så söt!Visa bifogad fil 178138
Den röda gullegrisen är så himla kontaktsökande, vill alltid ha gos och kommer bli supersnygg - hade han varit en hon så hade jag haft extremt svårt att skiljas från honom. Men man kan inte ha fyra hästar inackorderade![]()
Det hade han nog gillatHan är verkligen så söt!Hade jag haft mer tid och pengar hade han gärna fått komma och bo med mig och Kaj
![]()
Jag fick fundera lite innan jag fattade att det var manen, och inte mannenBesvärad över hennes manmest lägger sig på denhär sidan men inte tillräckligt mycket
har testat fläta men de bär av igen. Kommer bli än värre när jag friserar den
Visa bifogad fil 178151
Jag fick fundera lite innan jag fattade att det var manen, och inte mannen![]()
Det här är vår vinter
Hur stor kommer han bli?Lillkillen fick åka till ridhuset och springa av sig lite på fast underlag idag. Han är en liten dröm på fyra ben. Först fram i hagen, stoppar huvudet i grimman och frågar vad vi ska hitta på nu (trots att vi sällan faktiskt gör någonting, han lever flockliv på lösdrift och jag vill inte överhantera). Gick rakt på transporten båda gångerna, på vägen hem var han inne före mig
. Men så är han en morgan också
. Det kommer definitivt bli ett tomrum kvar den dag han hittar sin egen människa, så jag försöker njuta av honom så gott jag kan tills dess
Visa bifogad fil 178304
Skulle tro att han blir åtminstone 155, men troligen inte större än 160. Morgans brukar vara små när man står intill/sköter om men känns större när man sitter på, och sen när man hoppar av är det lagom avstånd ner till markenHur stor kommer han bli?![]()
Dom är perfekta i storlekSkulle tro att han blir åtminstone 155, men troligen inte större än 160. Morgans brukar vara små när man står intill/sköter om men känns större när man sitter på, och sen när man hoppar av är det lagom avstånd ner till marken![]()