Bildtråden

Är glad att jag överlevde dagen… min kropp fixar inte sånt här längre 🙈😅

IMG_6359.jpeg

Hoppsan! Vad spökar med kroppen? 😔
Har ME så har dåligt med ork i kroppen och dålig balans. Inte de bästa förutsättningarna för att rida, men det är ju det bästa som finns så jag rider korta stunder när ork finns.
Hästen var lite på tårna idag och blev därmed lite av en dramaqueen när han inte fick springa fort i från de farliga vinbärsbuskarna 😆

Har ME så har dåligt med ork i kroppen och dålig balans. Inte de bästa förutsättningarna för att rida, men det är ju det bästa som finns så jag rider korta stunder när ork finns.
Hästen var lite på tårna idag och blev därmed lite av en dramaqueen när han inte fick springa fort i från de farliga vinbärsbuskarna 😆

Åh fy så trist men härligt att du har stunder då det fungerar så pass ändå ❤️

Älskar den här hästen! Passerade en gubbe som höll på att såga för fullt med motorsåg 1 meter ifrån oss. (Han hade redan fällt trädet och höll på att kvista av det, annars hade vi såklart inte passerat om han skulle till och fälla något träd)

Vickan rörde knappt ett öra. Hon är helt fantastisk den där hästen! ❤️ Jag vet då ingen av mina tidigare hästar jag hade kunnat skritta på lång tygel förbi ett buskage där en motorsåg går för fullt och det låter och rör sig. 🙈🤣

Från att ha varit lite mörbultad och smårädd efter en olycka och bara otur med hästar, så har Vickan fått bort varenda onda tanke på att något kan gå fel. Det går bara rätt, rätt, rätt. ❤️ Hon är verkligen livets häst!

Bifogade filer

• 939A9579-5FD4-45C3-AD96-DBB1CF8D7EF0.jpeg
    939A9579-5FD4-45C3-AD96-DBB1CF8D7EF0.jpeg
    291,9 KB · Visningar: 54

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
800
Senast: swemale
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
527
Senast: Snurrfia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 919
Senast: gammalek
·
Mat Min mage gillar att jag får i mig blåbär, men jag tycker inte det är så gott att bara äta dem rakt upp och ned eller i fil eller...
Svar
10
· Visningar
446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka