JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
iNHALE
Startdatum
Startdatum
8 Jun 2022
Svar
Svar
1 999
Visningar
Visningar
211 625
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ponny klippt för andra gången den här säsongen
Tack, skönt att höra. Det är ju så lätt att bli hemmablind och osäker
Idag skulle damen inte gå in i stallet. Fick in henne när sambon ledde henne och jag gick bakom.
Sätte på reflexer och gick ut på en kort promenad. Då blev hon nöjd sen.
Vilka sötnosar
Vår fina lilla Polka
Vilka sötnosar
Älskar att lösdriften är öppen mot gårdsplan, då kan man prata och mysa med dem i förbifarten
Förmiddagsvilan den bästa är
Våra hästar hage
Dressyrhästen levererar
20241029_150456.webp
468,3 KB
· Visningar: 41
Vi tog vår första barbacka galopp igår efter en veckas vila. Han bockade och hade skitkul! Busponny
Happy halloween
hälsar Alva och Kaj
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur mycket kardad ull behövs?
Fritid Jag funderar på att köpa tovade ullsulor till hästens barfotaboots. De går på ca 300 kr/par. Jag har själv aldrig tovat någonting, men...
Startad av bettysmatte
17 Jul 2026
Svar: 15
Visningar: 472
Allmänt
Matta till duschen
Övr. Hund Jag skulle behöva en lätt, enkel matta att ha som underlag i duschen. Helst en som bara är att rulla ihop efteråt.
Helst en matta som...
Startad av ufot
30 Jul 2026
Svar: 8
Visningar: 300
Hund
Träning, råd
Hästhantering Det känns faktiskt lite skämmigt att skriva detta, men jag behöver råd från er som kanske varit i liknande sits.
Jag har haft min...
Startad av Idefix
8 Sept 2026
Svar: 0
Visningar: 123
Träning
Cykel, gravel?
Fritid Jag funderar på att köpa en ny cykel. Jag har en 3-växlad Monark som jag köpte när jag bodde i Uppsala. Toppen där, det finns inga...
Startad av Niyama
19 Aug 2026
Svar: 43
Visningar: 615
Allmänt