Bildvisning...

Eftersom denna tråd fått li vigen så känner jag att jag lika gärna kan visa er hur kattungarna såg ut vid 8 och 9 veckors ålder också! (dvs för en vecka sedan, ska ta nya bilder imorgon, då de blir 10 veckor)

Marzipan:
8 veckor
8 veckor igen
9 veckor
9 veckor

Marzipan ska flytta till ett yngre par i Motala, och hon kommer få en nästan jämnårig ragdolltjej till sällskap, hon är bara en månad äldre!

Mums-Mums:

8 veckor
8 veckor
9 veckor
9 veckor

Mums-Mums ska flytta till en tjej i Luleå. Han kommer ev användas i avel, om han utvecklas åt rätt håll. Han kommer få sällskap en kastrerad husistjej.

Marshmallow:

8 veckor
8 veckor
9 veckor
9 veckor

Marshamallow kommer flytta till en tjej i Blekinge som har två ragdollhonor. Hon kommer alltså starta en egen uppfödning, och ska använda Marshmallow till sin ena hona. Den andra var tyvärr lite för nära släkt (samma farfar), men hon ville ha Marshmallow ändå. Den andra honan ska hon para med andra hanar.

Och så till sist, en bild på Mums-Mums och Marzipan tillsammans, 9 veckor gamla:
Mums-Mums o Marzipan
 

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 081
Senast: Sel
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
11 136
Senast: LevelSkin
·
Kropp & Själ För 11år sedan flyttade jag hemifrån, alldeles förtidigt men ändå i sista stund. Min mamma var iskall och ständigt på jobbet, hade...
Svar
18
· Visningar
1 705
Senast: MalinJ
·
Hundhälsa Ja, bättre trådnamn kommer jag inte på och det är just hjälp jag är i stort behov utav. Några av er kommer kanske ihåg min tråd tråd...
Svar
4
· Visningar
1 059

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • Eurovision Song Contest 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp