Bukefalos 28 år!

Billig tygaffär i stockholm?

H

Hogwartsexpressen

hejhej alla syande bukefalister ^^
Jag måste ha nytt tyg, men är inte beredd att lägga ut massa pengar på att köpa dyra märkestyger.
Vet ngn om ngn bra affär där det säljs billigt tyg? Väldigt tacksam för svar!

Btw, får man lägga ut typ affärsnamn? Om inte får ni gärna skicka ett PM :)
 
Sv: Billig tygaffär i stockholm?

Dollys tyger i vasastan och Sundbybergs textilcentrum men annars har ju Åhlens rätt bra priser.
 
Sv: Billig tygaffär i stockholm?

Olssons tyger finns väl på ett par ställen iallafall men billigt vet jag inte om tyg är nånstans.

Jo, IKEA finns ju! :)
 
Sv: Billig tygaffär i stockholm?

oh, tacktack:laugh:
 
Sv: Billig tygaffär i stockholm?

Jag gillar Tygverket på Söder (S:t Paulsgatan). De har allt från tyger av högsta kvalitet till mycket prisvärd andrasortering.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 463
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 538
Senast: Jeps
·
Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
28 211
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Jag har en låda med grejer som är sålda och betalda. De är skickade en gång redan men köparen hämtade inte ut så jag fick vackert betala...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 635
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp