Billiga ridstövlar

M

music

Hej! Mina MH e inte användbara längre, helt sönder, dragkedja m.m...så nu behöver jag ett par nya..några förslag? Får helst inte kosta mer än 2500.. :angel:
 
förlåt, men jag var bara tvungen...

2500, billigt???? :eek: Min absoluta smärtgräns går vid 1000:-, och redan det är ruskigt dyrt! :o
Undrar vart alla pengarna tar vägen? :confused: :D

/Jessica- har samma kläder året runt, men med raggsockor och extra tröjor på vintern... :D
 
Är det dressyr, allround elr hopp du är ute efter?

Allround kan du ju hitta för ca 2500 elr mindre i vilket märke som helst.

Dressyr elr hopp kan bli värre, beroende på vilken kvalite du är ute efter. Men det finns ju dom vanliga "low price" alternativen.
 
Kunde inte hitta sämre stövlar, synd de var sköna o rida i annars :(
det kanske lät lite konstigt..HELST vill jag ha ett par billiga, men finns det inga billiga så får de HÖGST kosta 2500...det är mkt dyrt för mej, men vad gör man? :crazy:
det kvittar, bara de e snygga oxh sköna så går vilken modell som helst bra eg. :p
 
ingen som har dom som kan säga ngt? :confused:
Eller ngra andra bra? :smirk:
 
alltså köp begagnade i nyskick! billigt men typ samma skicks som vid nyköpet
 
Levad, men dom kostar 3000 kr för den billigaste modellen, Kadrilj.

Men dom håller också! En kompis till mig har haft sina i 4 år, och dom håller än..
 
alltså köp begagnade i nyskick! billigt men typ samma skicks som vid nyköpet
jo, det skulle ju vara bra, men vill helst ha ett par nya + att det inte är så lätt att få tag i ett par bra beg
 
Levad, men dom kostar 3000 kr för den billigaste modellen, Kadrilj.

Men dom håller också! En kompis till mig har haft sina i 4 år, och dom håller än..
De verkar ju jättebra, men e nog lite för dyra för mej :eek:
 
ok, nu har jag i alla fall hittat ngra att välja på:
crw läderridstövel- 1645 kr
Hansbo stövel- 1492-1592(beroende på skaftvidd)
Graninge- 1404 kr
Vilken tycker ni verkar bäst? :confused:
 
Graninge är det absolut säkraste kortet. Deras skor och stövlar håller länge.
 
ok..men de e ju så mnga som har de i mitt stall, vill ju inte bli en härmapa :D
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
388
Senast: Badger
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
635
Senast: KAROLIJNAH
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
640
Senast: Fiorano
·
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 686

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp