Billigare utan fast telefoni?

Sv: Billigare utan fast telefoni?

Jag kollade precis in deras hemsida och såg att det finns en tilläggstjänst som gör att mobiler inte kan ringa till telefonen, ska kanske välja den tjänsten.

Nej det finns ingen sådan tjänst. Det finns däremot en tjänst som heter mobilspärr som gör att man inte kan ringa TILL mobiltelefoner från hemtelefonen. Jag har också jobbat på Com Hem i flera år...

Har du samtalsspecifikation så att du kan se när du fått betala för att folk ringt till dig från mobilen? För så fungerar det inte och då är du den enda i Sverige. :angel:

/Erica

Sv: Billigare utan fast telefoni?

Jag pratade med en från Comhem ikväll och ojdå, det kostar vist inget när nån ringer från en mobil till den fasta. Vart 17 fick jag det ifrån :confused:... Ska kolla alltihopa EXTRA noga när nästa räkning kommer.

Känner mig lite blåst...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 775
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 407
Senast: Johanna1988
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 142
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 902
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka