Bin och Cue filer, hur göra???

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Möller
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 860
M

Möller

Ska installera om photoshop och jag minns fan inte hur fan jag lyckades sist, har en skiva med massa rarfiler och när jag öppnar en så får jag upp en bin och en cue fil, hur ska jag göra för att kunna installera???

Mvh
Möller

Sv: Bin och Cue filer, hur göra???

Bin och Cue filerna är en cd-image. För att använda dem monterar du dem med en "virtuell cd/dvd-spelare" som tex Virtual DAEMON manager, alternativt bränner du ut dem på en skiva med valfritt brännarprogram som äter bin/cue-format.

Löste det med Daemon Tool, tack för hjälpen :D

Mvh
Möller

Daemon Tool menade jag. :) Managern är ju bara... en manager. *skylla på dagens alltför myckna intensivpluggande...*

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 601
Senast: Takire
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden... 15 16 17
Svar
333
· Visningar
27 191
Senast: Mabuse
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 263
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 118
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka