Birma, Perser eller annan fluffig ras?

En Ragdoll skulle kanske passa :smirk:
Vet inget om dem förutom att de lär ska vara snälla...
Mina grannar kom hem med en ragdoll baby igår, den skrek tydligen hela vägen från uppfödaren hit :smirk: :crazy:
 
Båda mina raggisar pep i ca fem min i början av resan, resten sov de som stockar.. :smirk:
Vad köpte de deras katt ifrån? Om du vet alltså...(Du kan pm:a om du inte vill säga här...)
 
Ok, jag har varit lat, jag har inte läst de andra svaren. Men du får väl sstrunta i att läsa detta om du redan fått liknande svar. :cool:

Men jag tänkte föreslå en ragdoll. Har höst att de ska vara coola, lugna katter som tål det mesta och med en härlig lång päls. Låter d bra??
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag funderar på att skaffa en tredje katt, har en 5-årig birma och en 2-årig huskatt. Båda kastrerade killar, birman ganska sent tagen...
Svar
4
· Visningar
2 977
Senast: Bellan12
·
Hundavel & Ras Jag vet att det finns flera såna här trådar men ni kanske orkar med en till ;). Vi är en familj som bor på landet, två barn 12 och 8...
2
Svar
23
· Visningar
2 646
Senast: Niyama
·
Övr. Katt Vad använder ni för borstar till era långhåriga raser? Jag har två långhåriga katter, en perserkorsning hane på snart ett år. Och en...
Svar
5
· Visningar
1 402
Senast: linslus
·
E
Övr. Katt Hej har bestämmt mig för att skaffa kisse, eller ja jag har funderat på det länge o kommer nog fundera ytterligare, men jag skulle bara...
Svar
9
· Visningar
3 980
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Orolig
  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp