Blå - Vitt - Rött

Connemara_lover

Trådstartare
Jag skulle vilja ha hjälp med att hitta lite utrustning till hästarna som innehåller dessa tre färgerna.

Det jag letar efter är framförallt:

* schabrak - helst hoppschabrak
* öronhuva
* täcke
* ländtäcke / ridtäcke

Någon som har något tips på vart jag kan hitta detta? Gärna på Internet.. Helst så ska priserna inte vara allt för dyra... :crazy: :D

Förresten : Vilken färg på kavajen är snyggast till dessa färgerna på hästen? Vad tycker ni? Jag funderar lite på grått kanske... :confused:

Någon snäll själ som vill hjälpa mig?... :bump: :)

Senast ändrad:
Sv: Blå - Vitt - Rött

Tack för superbra tips allihop!!

Fast puttar lite, vill gärna ha ännu fler.... :angel:

Och undrar vilken färg på kavaj som ni hade tyckt varit snyggast till detta? Har svart sadel och träns.. :)

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·
H
Utrustning Jag ska införskaffa mig en ny hjälm, kavaj och ridbyxor och behöver hjälp med vilken färg jag ska väjla. Har bestämt mig för att köpa...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: hannie
·
Utrustning Har inga egentliga tävlingskläder lite och funderar på att helt drastiskt byta färg på hela ekipaget! :) Hästen i fråga är en fux som... 2
Svar
27
· Visningar
1 851
Senast: Breccia_
·
Dressyr Här kommer ännu en klädsel-tråd. Om den ska ligga på utrustning flyttas den väl, och om någon nyligen ställt samma fråga och jag missat...
Svar
15
· Visningar
4 878
Senast: Mountains
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka