Bukefalos 28 år!

Blacksmithfarms Buke-Bokcirkel

Jag tycker 1-2 veckor verkar ok, så har förhoppningsvis de flesta haft tid att läsa igenom åtminstone ett kapitel. Dessutom kanske man behöver lite tid på sig att skaffa hem boken.
 
@Jannice "Jag sitter här i venten, och spelar lite dota, och pushar på och smeker, med motståndet jag leker"? :angel: :D

Ja men precis, och tycker att det är rätt stor spridning i listan vad jag ser iallafall? :)
 
Jag tycker 1-2 veckor verkar ok, så har förhoppningsvis de flesta haft tid att läsa igenom åtminstone ett kapitel. Dessutom kanske man behöver lite tid på sig att skaffa hem boken.

Just det, jag är så inne i e-böcker att jag inte tänker på att folk läser pappersböcker fortfarande. :D

Men det låter bra, kanske bra att ha lite framförhållning i listan över kommande så det finns tid att skaffa hem böcker som ska komma? :)
 
@Mammas :p

Tid behövs kanske speciellt om boken inhandlas via nätet också. Det är ju bra att ha listan uppdaterad över kommande förslag sas.

Själv lär jag bara läsa sådana böcker jag kan låna / köpa för rabatterat pris / har hemma. Ekonomin tillåter inte riktigt för en massa inköp, sedan är min bokhylla redan översvälld. Måste ha en ny!
 
@Mammas :p

Tid behövs kanske speciellt om boken inhandlas via nätet också. Det är ju bra att ha listan uppdaterad över kommande förslag sas.

Själv lär jag bara läsa sådana böcker jag kan låna / köpa för rabatterat pris / har hemma. Ekonomin tillåter inte riktigt för en massa inköp, sedan är min bokhylla redan översvälld. Måste ha en ny!

Alltså Sasse! :love: Älskar din logik! :D Föreslå böcker du redan har tycker jag. :)
 
Jag tycker 1-2 veckor verkar ok, så har förhoppningsvis de flesta haft tid att läsa igenom åtminstone ett kapitel. Dessutom kanske man behöver lite tid på sig att skaffa hem boken.

Ja, det känns väl ganska rimligt, tycker jag med.


Gaaah, jaaa hemska låt! :D

Ja det tycker jag också att det är, bra ihopsatt av @Blacksmithfarm :)

Tack :D

@tanten Är gärna med på En man som heter Ove också (läser Magic and the Pagan också...), den har stått och väntat i hyllan, men är nedpackad för tillfället eftersom jag ska flytta i början av veckan. Hänger på så gott jag kan och hinner. :)
 
Byter plats på Ove och Meningen. Och lägger till några fler föreslagna böcker.
  1. Magic and the Pagan, eller En man som heter Ove
  2. Eragon, eller Brobyggarna
  3. Cirkeln, eller Ett fjärran Eko
  4. Mistress of the art of Death (Dödens Mästarinna), eller Meningen med hela skiten
  5. Rövardotter, eller Hungerspelen
  6. Den vidunderliga kärlekens historia, eller Alanna - the first adventure
  7. The girl with glass feet, eller Sagas bok: en trovärdig historia
Vad säger ni Magic and the Pagan-läsare, hur lång tid vill ni ha? Det är 180 sidor, ska vi säga t.o.m kapitel 11 (typ mitten) tills onsdag/torsdag?
 
@tanten Är gärna med på En man som heter Ove också (läser Magic and the Pagan också...), den har stått och väntat i hyllan, men är nedpackad för tillfället eftersom jag ska flytta i början av veckan. Hänger på så gott jag kan och hinner. :)

Då är vi två. bra.
Packa upp den och starta.

Ove-boken: Om vi utsträcker tiden till nästa tisdag, den 10 juni - är fler med då?
Alltså. Läs kapitel 1-5 till den 10 juni.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp