blåmärken på knäna

Mirre

Trådstartare
Sonen kryper ju nu och det går undan.
Klättrar och klänger på allt och alla och det är full fart konstant.

Men han får sådana blåmärken på knäna.
Orolig att han ska få ont till slut.
Vad ska man göra? Knäskydd?

Sv: blåmärken på knäna

Jag har for mig att det finns speciella knaskydd att kopa.

Annars hor det ju liksom till att de far blamarken pa knana, det fick mina ocksa. Snart sa lar han sig att ga och da forsvinner problemet (men ersatts av andra :D).

Jag sag till att mina hade byxor pa sig, och att det lag mattor pa golvet (vi har tra/klinkergolv overallt) for att skona knana under krypperioden.

Vår son är så söt. När han kryper runt utan byxor går/kryper han på fotsulorna istället för knäna. Jag kanske ska ha han byxlös lite oftare för det är bara fär gulligt ;)

Min dotter har alltid byxor för vi har så kallt på golven ( i en månad till, sen skall alla fönster bytas! Yes! ). De få gånger hon är utan får hon genast tråkiga knän. Men i vårt fall hjälper det med byxor, så jag har aldrig känt behovet av knäskydd.

knaskydd_3869.jpg

För 59 kronor, finns hos pippilotta.

Liknande trådar

Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 668
Senast: Badger
·
Småbarn Vi går igenom en tuff period just nu. Dottern får sammanbrott som byter av varandra, och sonen hakar på. Det är starka viljor... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 862
Småbarn Flummig frågeställning jag vet. Men enkla frågan är hur får man barnen att leka hemma? Dvs vi har supermycket leksaker (alldeles för... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 416
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 097

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilken färg?
  • Svensk Politik 4
  • Att lämna i smyg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka