Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har for mig att det finns speciella knaskydd att kopa.
Annars hor det ju liksom till att de far blamarken pa knana, det fick mina ocksa. Snart sa lar han sig att ga och da forsvinner problemet (men ersatts av andra ).
Jag sag till att mina hade byxor pa sig, och att det lag mattor pa golvet (vi har tra/klinkergolv overallt) for att skona knana under krypperioden.
Vår son är så söt. När han kryper runt utan byxor går/kryper han på fotsulorna istället för knäna. Jag kanske ska ha han byxlös lite oftare för det är bara fär gulligt
Min dotter har alltid byxor för vi har så kallt på golven ( i en månad till, sen skall alla fönster bytas! Yes! ). De få gånger hon är utan får hon genast tråkiga knän. Men i vårt fall hjälper det med byxor, så jag har aldrig känt behovet av knäskydd.
Hundavel & Ras Med just den här texten kan man även beskriva min ras - Rhodesian ridgeback och jag misstänker att de som råkat ut för otrevliga RR (och...
Hästmänniskan Vad gäller försäkring och veterinärvård så kan olyckan alltid vara framme och det kan bli hiskeligt dyrt. Skador som inte är livshotande...